lørdag 15. september 2012

Farger som sier høst!

I dag ble jeg så inspirert av en herlig pute jeg har nylig skaffet meg.Noen ganger er det ikke mere som skal til...:)

Fantastiske farger i denne puten,og ute i naturen finnes det nok av farger i disse tonene....
 I går var jeg å hentet hjem en nydelig skatt...(den kommer nok på bloggen etterhvert..)Jeg kjøpte den i en nettbutikk sammen med puten, butikken finner du her. Disse fargetonene passet veldig godt til både skap og gyngestolen ,som nå har flyttet inn for sesongen.
 Håper alle har noen nydelige høstdager der ute! Klemmer fra Vibeke

14 kommentarer:

  1. Det var ei fin pute, likte både farger og fasong. Passet perfekt til grønnfargene, har jo samme skap som deg, og flere av grønnfargene, så kanskje jeg må ha meg ei sånn pute også, hihi.. ;) Flotte bilder, Vibeke. Nydelig i gangen din nå, så lun og varm stemning.

    SvarSlett
    Svar
    1. Falt bare pladask for den puta,de hadde også i litt andre toner. Men jeg falt tilslutt på denne. Den er fra bloomingville!Klem

      Slett
  2. Nydelige bilder! Høsten er en herlig tid - både ute og innendørs:-) Meld deg gjerne på i min give-away og ha en fortsatt fin helg! Klem fra Berit

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk Berit:)) Masse lykke til med give-awayen! Klem Vibeke

      Slett
  3. Oi, oi, oi så fint. Lekre farger, nydelig stylet og fine bilder. Lurer på om du har kjøpt det skapet på Kremmerhuset, jeg har et makent men synes ikke mitt har like fin farge, kan det stemme tro?
    Og vet du en gang arvet min mann ei lignende pute (litt andre farger) etter sin mormor, og jeg likte den ikke noe særlig da, skjønte ikke hvorfor han valgte den puta når det var så mye annet fint broderi han kunne velge :-)
    Må kanskje se om jeg finner den igjen, eller hekle en selv, når jeg ser en lignende her hos deg tror jeg nemlig at jeg kan like den igjen, er det ikke rart?
    Forresten ikke så rart, det meste blir fint når det kommer i riktig miljø, og får skinne, og blir framhevet av tingene omkring.
    Du er kjempeflink :-D

    Ha en fin lørdagskveld :))

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Monica:) Joda skapet er fra Kremmerhuset,og har en helt skjønn grønn/aqua farge. Selv om det har stått ute i hele sommer,holder fargen seg ganske bra også (har jo stått under tak selfølgelig). Men disse skapene kan sikkert variere litt i fargen tenker jeg.Blir spennende å se om du tar frem puten igjen nå da:))?Fortsatt god lørdagskveld,klem Vibeke

      Slett
  4. Så vakkert! Nydelige farger og puta var helt skjønn! Bloggen din er like inspirerende, hver gang jeg er innom deg:) Du er såå flink og kreativ! HA en fin lørdag:) Klem lille meg

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen tusen takk snille deg:)))God lørdagskveld!Klem Vibeke

      Slett
  5. Oj oj oj! Nydelege bilder, traff meg rett i hjertet. Det gjorde forresten heile bloggen din. Så eg følger deg gjerne vidare:)
    Ha ei fin helg!
    Klem:)

    SvarSlett
  6. Eg drive faktisk å hekler ei slik pute til barnerommet til vår yngste. Den går i rosa og grønt, men trur jammen eg må prøve desse fargane og. NYDELEG :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Så hyggelig tilbakemelding:))Du er hjertelig velkommen!!!Klem Vibeke

      Slett
  7. Hei søte deg!
    Du har et nydelig "loppishjem"! Og gyngestolen din er så fiiiin!!!! Krakken i den nydelige grønnfargen er også så fin!!
    God helg til deg og dine!
    Klem fra Anne-Marit

    SvarSlett
    Svar
    1. Alltid så koslig og snill du Anne- Marit:))Klem på klem herfra:)

      Slett
  8. Good søndag min venn!
    For en herlig pute og den lyser Vibeke på en måte.....
    Du har det bare såå kos du....Vet jeg har sagt det x-antall ganger før men:Det er en fryd å titte innom hos deg...ALLTID!
    Kose deg du din kosehøne!

    Smask og smil!

    SvarSlett