lørdag 27. juli 2013

Sommerens delikate og dekorative...finnes i grøftekanten!

 Nok engang har jeg vært i grøftekanten å plukket med meg noen av de mest dekorative sommerblomster som finnes, nemlig hundekjeks.De er ikke til å unngå å legge merke til der de står å sterkker hals med sine delikate blomster. Disse sammen med zink og mine herlige snegleskjell fra Danmark,ja det er bare SOMMER for meg det.






 I løpet av sommeren har vi vært en tur i koslige Arendal.Der besøkte vi en antikkbutikk ,hvor denne lille terrinen sto å ventet på meg...til bare 20 kr!
 En skikkelig gammel sak med et lite sjarmerende skår i seg....det var derfor den kostet bare 20 kr:)


I dag viser jeg også en av de skjønne lysstakene jeg fikk med meg fra Lise.




Vakker og rikt dekorert!



 Tenk at vi nok engang har fått en solfyllt helg, det er nesten ikke til tro...Ja det er bare å nyte:)
Desverre går feriedagene mine snart ut og mandag ventes jobb igjen....ja,ja kan ikke klage for jeg har bare hatt en helt herlig ferie på alle måter! Så batteriene er ferdig ladet til nye tak:) Vi ses alle sammen!
                    KLEMMER VIBEKE


7 kommentarer:

  1. Skjønne bilder vennen som alltid:)
    Hundekjeks er flotte blomster og de prydrer hveranden min også:)
    Likte så godt den nydelige lille Terrinen din, og for et kupp til en kjempe billig penge:)
    Så kjempe gøy med Sverige tur i morgen:) Skulle selv gjerne vært på Loppis der, men skjønner ikke hvor man finner alle disse herlige loppis der!!!
    Ha en god tur i morgen og gleder meg til å se hva du finner:)
    Klem Merete

    SvarSlett
  2. Love, love, love your beautiful summery vignettes, Vibeke!
    Have a happy Sunday!
    Julia

    SvarSlett
  3. Nydelige bilder, god sommerfølelse!
    Så vakker den lille terrinen var,kjekt å finne slike skatter.
    Ha en fin søndagskveld!

    SvarSlett
  4. Blir helt satt ut - så fine bilder.
    Kjenner jeg blir glad av å se på dem.

    Klem fra Inger

    SvarSlett
  5. Hei på deg!
    Nydelige bilder fra deg til oss, heldige vi er!!!
    Herlige skatter du har funnet!
    Jeg fant også noen skatter i går. Kommer bilder på bloggen etterhvert!

    Ha en god natt og sov så godt.
    Kos deg med de små i morgen.

    Klem fra Anne-Marit

    SvarSlett
  6. Sommarhälsningar från mej! /Helen

    SvarSlett