onsdag 7. august 2013

Rød reprise!



Jeg vet jeg har besøkt dette stedet mange ganger i det siste..så beklager hvis noen blir lei,ho,ho...For det gjør tydligvis ikke jeg :))
Men det er nettopp her man føler kreativitet for tiden...siden mye er på hell i hagen vår. Så det blir mest verandakos med fortsatt RØDE DETALJER ! Som dere vet liker jeg å bruke ulike tekstiler i interiøret,kan bare ikke få NOK av tepper og puter. Denne sommeren har det gått i stort sett rødt,som dere så ofte har sett.



Rødt og rosa - klar sommerfavoritt hos meg !

Selv stokkrosene har den deiligste rosa tone nå:)


De gamle franske hagemøblene har vi blitt veldig glad i :)


Neste gang byr jeg på en skjønn samling i blått og turkis...nye skatter er nemlig funnet  i Sverige
på et skikkelig loppis :) Klem og fortsatt NYDELIG UKE klem Vibeke

9 kommentarer:

  1. Hei :) Så mange flotte, nydelige bilder! Som alltid :)
    Lurer på hvor du har kjøpt de hvite hagemøblene på verandaen din jeg. Er på utkikk etter et slikt sett til hagen min :)
    Ha en fortsatt fin sommer :)

    Hilsen Stine L

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei:) Takk for koselig tilbakemelding:) Hagegruppen er fra Jysk,og har vist veldig god kvalitet i de årene vi har hatt den :)Klem

      Slett
  2. Vackert som en dröm!! Underbara bilder, och vilken stor fin pelargonia du har där. Fint med rött och vitt! Ha en toppenfin dag!
    Kram Paula

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk snille Paula:)Håper du har hatt en fin dag!klem Vibeke

      Slett
  3. I am very glad your blog-
    Your photos.
    I send warm greetings summer
    Jarka

    SvarSlett
  4. Bare så herlig.
    Du skal bare komme med mer :)

    Klem fra Inger

    SvarSlett
  5. Ååå, for noen skjønne uteplasser! :)

    God helg! :)

    SvarSlett
  6. Elsker dine billeder Vibeke!
    Kram fra Denmark
    Kasia

    SvarSlett