tirsdag 4. mars 2014

Evig FRYD

Er ikke så veldig lenge igjen til at TUSENFRYD skal få pryde både inne og ute nå...Jeg er bare så glad i de lubne små blomster med det saftig grønne bladverket.I dag viser jeg hvordan jeg har glede av de inne og ute....Først ut her i en gammel flettet kurvkiste fra Sverige...


Ved å bruke litt halm rundt skaper det en litt rustikk følelse...



Her er både "pletter i luften" og Tusenfryd satt sammen, det skulle vise seg å bli en vakker kombinasjon utover sommeren..Trivselen ble stor og vi hadde lenge glede av disse..


Her ser dere resultatet...stor trivsel her altså..En kombinasjon jeg gjerne prøver på igjen :)
Nure kooooser seg i vårluften her....ikke så lenge igjen til den tiden nå heldigvis:)







                                      Strååålende marsdager til dere alle ,vi ses !
                          KLEM VIBEKE

7 kommentarer:

  1. EVIG fryd sa du???? DET er å titte innom deg det min venn;)
    SÅ skjønt du har pyntet med tusenfryd.... Liker de godt jeg og:)
    Ønsker deg en dag med masse FRYD og GLEDE!

    God klem
    Camilla.

    SvarSlett
  2. Du tar så vakre, innholdsrike og stemningsfulle bilder, at jeg minster pusten og klarer ikke å se meg mett på dem :-) Ha en fin dag.

    SvarSlett
  3. You have such an eye for making things look beautiful...love it!

    SvarSlett
  4. Nydelig tusenfryd og ikke minst bilder!! Vi går en herlig tid i møte!:) Ønsker deg en fortsatt fin dag:) Klem

    SvarSlett
  5. SÅ nydelige bilder! Og blomstene er bare supersøte :-) Det ser så utrolig koselig ut slik du har ordnet det til ; kjekt å få så gode ideer :-) Ha en fortsatt fin onsdag !

    SvarSlett
  6. Nydelige bilder som ga meg skikkelig forsommer følelse:-) Pletter i luften og eføy er helt supert å blande med sommerblomster i krukker! Nå får vi håpe sola kommer snart så vi kan plukke de første vårblomstene!

    SvarSlett