søndag 16. mars 2014

Hvite små skjønnheter !

Hvite blomster er bare nydelig synes jeg....



Og hvite ranukler er jeg meget svak for:) Det er fint å dele disse opp i små flasker eller små vaser når de begynner å "gå mot slutten "...da kan de vare veldig lenge.




Helgen her har vært kreativ på mange måter,og mitt seneste VAKRE funn av et gammelt møbel er straks ferdig pusset opp. Det har vært en ganske stor jobb som har tatt flere dager...men guri så verdt det! Gleder meg til å vise det frem før det skal ut i butikken.

Her hjemme er det nå vår i hver en krok...må bare den snøen jeg har hørt rykter om skal komme denne uken...være en bløff! Nei... her vil vi bare ha vår nå :)

                                       KLEM VIBEKE

6 kommentarer:

  1. Helt NYYYDELIG min venn;)

    God ukestart snart:)
    Varm klem.

    SvarSlett
  2. Those flower reminds me the spring is already in the town ,and it is time for cleaning ,in fact aside from cleaning we have a renovation but only for door cause i wanna have sliding door in my house.

    SvarSlett
  3. Nydelige bilder;)Satser på at det ikke kommer snø på onsdag.Her i Melum blåser vi vekk:)

    Klem Linda

    SvarSlett
  4. Great Pictures...i like your Style and your blog...you have the perfect combination...greetz Marjon

    SvarSlett