torsdag 22. oktober 2015

Høstens glød !

Fantastiske farger ute inspirer med til tusen der ute nå....det er helt utrolig hvor mange glødende og varme nyanser det finnes der ute...slikt MÅ det bare bli bilder fra orangeriet fra !

Strikke vottene mine er for lengst tatt fram og disse vakre har min flinke og snille svigermor strikket til meg. De går i samme nyanser som "Vemekofta" mi. Skikkelig høst nyanser i de...som også er noen av mine favorittfarger:)



 Ja du tenker kanskje at disse burde for lengst gått i søpla....men nei ikke her...jeg synes det er fremdeles vakre i alt sitt forfall:)



 Minste jenta her hjemme har også fått sansen for kofter og denne tilhører henne, nok et plagg som vår snille farmor har strikket. det er jo hun som har inspirert denne unge jenta til å strikke selv.





Jeg skulle ønske meg mye mer tid her ute men har hatt det altfor travelt i det siste dessverre. Men snart er det helg igjen og da får vi vel til litt mer tid her inne:)

Lørdag holder Bamble Bibliotek og jeg Halloween aktivitetsdag for barn , Alt starter kl 10.30 og vi holder på til kl 13. Et gratis ,inspirerende , kreativt og selvsagt moro tilbud til alle barn der ute !
                                                    VELKOMMEN!!
                                   KLEM VIBEKE

6 kommentarer:

  1. So pretty! I love fall colours... so warm...

    SvarSlett
  2. Så flott , Vibeke ! Vakre høstfarger , og jeg elsker dine votter ! Belysningen er så pen i din lille huset!

    SvarSlett
  3. Liebe Vibeke,
    dein Heim ist bezaubernd schön....die Herbstdeko sieht toll aus....ich bin sehr gerne hier und werde auch mit Spannung deinen Blog weiter verfolgen...
    Ganz liebe Grüße
    Annett

    SvarSlett
  4. The pictures are so beautiful. I love your amazing blog.

    SvarSlett
  5. Oh bow I love tour rustic lantern.

    SvarSlett
  6. Haloo pak^^

    Kami dari SENTANAPOKER ingin menawarkan pak^^

    Untuk saat ini kami menerima Deposit Melalui Pulsa ya pak.

    *untuk minimal deposit 10ribu
    *untuk minimal Withdraw 25ribu

    *untuk deposit pulsa kami menerima provider
    -XL
    -Telkomsel


    untuk bonus yang kami miliki kami memiliki
    *bonus cashback 0,5%
    *bunus refferal 20%
    *bonus gebiar bulanan (N-max,samsung Note 10+,Iphone xr 64G,camera go pro 7hero,Apple airpods 2 ,dan freechips)

    Daftar Langsung Di:

    SENTANAPOKER

    Kontak Kami;

    WA : +855 9647 76509
    Line : SentanaPoker
    Wechat : SentanaPokerLivechat Sentanapoker

    Proses deposit dan withdraw tercepat bisa anda rasakan jika bermain di Sentanapoker. So… ? tunggu apa lagi ? Mari bergabung dengan kami. Pelayanan CS yang ramah dan Proffesional dan pastinya sangat aman juga bisa anda dapatkan di Sentanapoker.

    SvarSlett