lørdag 6. august 2016

Augustbuketten

I våres sådde jeg en pose med sommerblomster og nå har jeg hatt stor glede av å plukke inn til en augustbukett ! SÅ moro og til neste år skal jeg så... MASSE :)




Gamle terrakotta potter med patina er ikke bare praktiske men også meget dekorative....jeg elsker bare å sette de rundt omkring til dekorasjon også.







Så må jeg vise en av mine siste skatter som jeg har jobbet med , nemlig en veldig gammel skuveseng.
Mannen min måtte snekre litt på den og jeg milkpaintet den med milkpaint fra http://www.missmustardseedsmilkpaint.com/ .Denne fargene heter "Shutter Grey " og man vil kanskje tro ut i fra navnet at fargen vil være grå. men denne er altså nydelig blågrå. Benken vil komme for salg i butikken min når den åpner i september igjen.,,, og interessen har allerede meldt seg :)

Slik så den ut før vi satte i gang med å renovere den.....

 Ja det er virkelig moro å gi nytt liv til slike skatter...og spesielt moro er med denne fantastiske malingen. Om du ønsker å prøve deg på dette fantastiske produktet finner du linken her : http://skattkammarbutiken.se/.

Flere skatter er under oppussing og jeg kommer snart med en oppdatering :)

                                        KLEM VIBEKE

8 kommentarer:

  1. Oh how lovely your bench turned out!!! Your flowers are beautiful too!!!! You display things so beautifully. I love looking at Norway.

    SvarSlett
  2. Suas fotos são sempre muito lindas! Me encantam! O banco está lindo, esta cor eu chamo de azul acinzentado, e adoro; é bem cottage!

    SvarSlett
  3. How Iwould love to see your country, you grow gorgeous flowers. Your bench turned out so pretty, will be very handy for whomever gets to buy it. You really do have pretty way to display things. Love container you put flowers in. I too love seeing photos of Norway. Have wonderful week

    SvarSlett
  4. Hei,hvilken type/farge har du brukt på din benk?Er det bare å male på vanlig måte?Mvh Merete

    SvarSlett
  5. Härliga augustiblommor och bänken är underbar, gillar verkligen färgen...
    Ha en skön kväll!
    Kram från Titti

    SvarSlett
  6. Hei!

    Så nydelige blomster!Jeg har forsøkt i to år å så sommerblomster, men absolutt ingenting kommer opp. Har du noen tips å komme med?
    Takk!
    Hilsen Kristine

    SvarSlett
  7. Dine blomster er vakre, Vibeke ... og jeg elsker at du vokste dem selv! Benken viste seg vakkert! Glad August!

    SvarSlett
  8. Hello there! Extremely good article! I'm a usual visitor to your blog. Keep up the fantastic work.

    SvarSlett